Mjerenje razlika u digitalnim vještinama u Evropi, Indiji i Singapuru.
ECDL Fondacija je u proteklom periodu izdala novi izvještaj pod nazivom „Percepcija i stvarnost: Mjerenje razlika u digitalnim vještinama u Evropi, Indiji i Singapuru“. Rezultati pokazuju da alati za samostalnu ocjenu ne predstavljaju pouzdana mjerenja nivoa postignutih vještina, te smatraju da se navedeni alati u svakom slučaju trebaju upoređivati sa stečenom diplomom ili certifikatom. Izvještaj koristi rezultate iz šest studija o digitalnoj pismenosti koje su izvedene u Austriji, Danskoj, Finskoj, Njemačkoj, Indiji, Singapuru i Švajcarskoj.
Izvještaj pruža odličan uvid u nivo digitalne pismenosti, uklanjajući najčešće pogreške u koncepciji o digitalnim vještinama. Jedna od najčešćih pogreški u koncepciji koja je pomenuta u izvještaju jeste pogrešan prikaz „digitalne generacije“, koja sugerira da mlađe generacije imaju gotovo stečene digitalne vještine. Općenito, izvještaj nudi nevjerovatno vrijedne rezultate za one koji se bave razvojem digitalnih vještina na međunarodnom, državnom, ili lokalnom nivou.
CEPIS je prepoznao poziciju ECDL Fondacije, te ponudio svoje mišljenje, koje je objavljeno u navedenom izvještaju. Prema njihovom navodu, izražava se osobito mišljenje kada su u pitanju evropski indikatori mjerenja digitalnih vještina. Mišljenja su da većina evropskih indikatora mjeri samopouzdanje i potrošačke navike korisnika, a ne njihovu stvarnu digitalnu kompetenciju. Tačni indikatori su najvažniji za odabir tačnih politika, kako bi se umanjili jazovi u digitalnim vještinama.
Copyright © 2021. Asocijacija informatičara u BiH. Sva prava zadržana.